Overlijdensbericht Dik Hooimeijer

Afgelopen zondag is, na een periode van ziekte, onze collega Dik Hooimeijer overleden. Dik werkte bijna 40 jaar in het welzijnswerk in Den Haag, waarvan de laatste jaren als Manager Projecten en Innovatie bij MOOI. Hij was betrokken, respectvol, loyaal en geliefd binnen onze organisatie. Dik was voor veel collega’s een creatieve en positieve inspirator, soms een ‘vader en een vriend’, maar bovenal een goed mens, die de wereld om zich heen graag een beetje mooier probeerde te maken. We gaan Dik enorm missen.

Er is de mogelijkheid om een boodschap, herinnering of anekdote te sturen aan Coby van der Zanden, C.vanderZanden@stichtingmooi.nl. Deze berichten zullen, gebundeld in een mooi boekwerk aan zijn vrouw overhandigd worden. Indien u hieraan wenst deel te nemen verzoeken wij uw inbreng voor a.s. woensdag 12 oktober aan te leveren.

Op zaterdag 8 oktober om 10.00 uur wordt de begrafenisplechtigheid gehouden in de aula van crematorium Ockenburgh, Ockenburghstraat 21 te Den Haag.
Na de plechtigheid wordt Dik begraven op begraafplaats Westduin, Ockenburghstraat 27 te Den Haag.
Vervolgens is er een samenzijn in de condoleanceruimte van Ockenburgh, waar wij met de familie het glas kunnen heffen op Dik.