8 september open middag Wijkcentrum Moerwijk

Op 8 september a.s. staan de deuren van Wijkcentrum Moerwijk aan de Aagje Dekenlaan 51 van 15.30 tot 17.30 uur wagenwijd open.
Het Wijkcentrum Moerwijk is de afgelopen weken verbouwd en dit willen wij graag aan u als buurtbewoner laten zien. Daarnaast zal Rabin Baldewsingh (wethouder SWWS) samen met Jeltje van Nieuwenhoven (gemeenteraadslid PvdA)het gedicht onthullen dat de gevel gaat sieren. Dit gedicht komt voort uit een schrijfwedstrijd onder Hagenaars, welke door een ‘Moerwijker’ is gewonnen.

In Wijkcentrum Moerwijk is een Servicepunt XL gevestigd. Iedereen kan hier terecht voor ondersteuning bij vragen over werk, financiën, zorg en welzijn en wordt hulp geboden bij het vinden van de juiste informatie op de website van de gemeente: www.denhaag.nl/servicepuntsociaal.
Ook is het Wijkcentrum de plek voor het zoeken naar vrijwilligerswerk, ondersteunende activiteiten en waar je met je ideeën voor de buurt terecht kunt of naartoe kunt gaan als je het gewoon even niet meer weet. Onze cliëntondersteuners, vrijwilligers en stagiaires bieden ondersteuning in de zoektocht naar ‘eigen kracht’, zelfredzaamheid, participatie en zorgvoorzieningen.
De bestaande diensten die u van ons kent, blijven we aanbieden en het ondersteunende activiteitenprogramma blijft gehandhaafd.

Het team van Wijkcentrum Moerwijk is trots op haar vernieuwde Wijkcentrum en nodigt iedereen, van jong tot oud, uit om op 8 september langs te komen.

Wijkcentrum Moerwijk

Aagje Dekenlaan 51
2533 SG Den Haag
T 070 - 205 23 70
E wijkcentrummoerwijk@stichtingmooi.nl
Openingstijden: ma t/m vr 9.00 - 17.00 uur

Xtra welzijn heeft door de stad heen vijftien soortgelijke wijkcentra. Informatie kunt u vinden op www.xtralocaties.nl voor een Wijkcentrum bij u in de buurt.