Nominatie Bouwlust vrijwilliger Antonio Peralta Alvarez voor ' Haagse Held van het Jaar'

Al 15 jaar neemt deze duizendpoot met al zijn initiatieven Bouwlust (maar ook Vrederust) op sleeptouw. Hij verzint steeds weer iets nieuws. Taallessen geven, buurtkamer Vrederust beheerder, intercedent Vrijwilligerspunt Bouwlust, zwerfafval bestrijder, vrijwilliger politie, vrijwilliger Burenhulp, etc, is een kleine samenvatting van zijn vrijwilliger carrière. Zorg jij ervoor met jouw stem dat hij de titel “Haagse Held van het Jaar’ in de wacht sleept en maak zo kans op één van de prijzen?

Tientallen organisaties uit Den Haag hebben hun favoriete vrijwilliger opgegeven voor de verkiezing van ‘Haagse Held van het Jaar’, waaronder dus Antonio Peralta Alvarez. Een deskundige jury koos uit de bijna 150 aanmeldingen, drie vrijwilligers per categorie voor een plek in de spotlight (Buurt & Omgeving, Cultuur, Onderwijs en Jeugd, Sport, Zorg en Welzijn). In totaal zijn er dus 15 vrijwilligers genomineerd die meedingen naar de titel ‘Haagse Held van het Jaar’.

Op 7 december worden vijf vrijwilligers uitgeroepen tot Haagse Held 2016. Wie dat zijn, dat bepaal jij!

Je kunt maximaal 1 keer je stem uit brengen op één van de 15 genomineerden. Hierna ontvang je een bevestigingsmail. Pas als je de link in deze mail geactiveerd hebt, telt je stem mee. En dan maak je kans op één van de twee prijzen die we verloten onder de stemmers: twee gastenlijstplekken voor het Gala én een hotelovernachting voor twee personen bij een Ibis Hotel naar keuze in de Benelux. Inclusief ontbijt en een gevulde koffer.

Dus stem je favoriete vrijwilliger naar de titel!