Wateringse Veld heeft nu ook een Wijkcentrum met Servicepunt XL

Vanaf maandag 8 augustus krijgt Wateringse Veld er een nieuw Wijkcentrum bij! Wijkcentrum Lage Veld is gesitueerd aan de middenweg 129. Zorgorganisatie Middin is eveneens in het pand gevestigd.

Het Wijkcentrum heeft naast de buurtfunctie ook de functie van een Servicepunt XL. Het is voor wijkbewoners dé plek voor advies en informatie over zorg (Wmo), (vrijwilligers)werk, wonen, welzijn en financiën. Wij denken met u mee en zoeken samen naar een antwoord op uw vraag. Kunt u het zelf oplossen? Wilt u iets leren? Is er andere hulp nodig? En waar kunt u dan terecht? U doet zelf wat u kunt en als u het niet zelf kunt, doen we het samen!

Maar er is meer...
• We weten alles over ondersteunende activiteiten, trainingen en cursussen.
• Voor wijkbewoners die belangrijke zaken niet kunnen regelen doordat ze zelf geen computer of toegang tot het internet hebben, zijn welkom in Wijkcentrum Lage Veld om gebruik te maken van de computer.
• Is er een goed idee voor de buurt? Deel het met ons en we gaan samen kijken wat we kunnen doen.

Kortom Wijkcentrum Lage Veld is er voor de buurt!

Vanaf 8 augustus iedereen van harte welkom. Een feestelijke opening volgt op 1 oktober. Zet die datum alvast in de agenda. Wij houden u hiervan op de hoogte!

Tot ziens!
Team Wijkcentrum Lage Veld