Banenmarkt Laak druk bezocht

Voor alle jongeren tussen de 16 en 27 jaar heeft op dinsdag 24 januari jl. in Wijkcentrum Cromvlietplein van Stichting MOOI een Banenmarkt plaatsgevonden.
In samenwerking met Servicepunt arbeid en MOOI Jeugdwerk Laak is dit initiatief tot stand gekomen met het doel zoveel mogelijk jongeren door te laten stromen naar werk of scholing.

Na een swingende opening van de Laakse - Go hard - Brassband onder leiding van actieve vrijwilliger Siggi Florentina, begon de jeugd binnen te stromen. Onder het genot van een muziekje, een hapje en een drankje lieten de vele bezoekers zich informeren bij de aanwezige kraampjes met verschillende werkgevers, uitzendbureaus en onderwijs. Disciplines zoals het JIT, JIP en PEP waren eveneens vertegenwoordigd.

De banenmarkt is goed bezocht en het was een succesvolle avond. Dank aan alle collega’s, partners, stagiaires en vrijwilligers die zich deze avond hebben ingezet om het tot een succes te maken.

Ben jij op zoek naar een (bij)baan, stage of leerwerkplek? Wij denken graag met je mee.

Dagelijks spreekuur Servicepunt Arbeid
Wijkcentrum Cromvlietplein